AMWAY TERBAIK!!







AMWAY Malaysia berdiri megah dalam kumpulan seluruh dunia AMWAY sebagai salah satu daripada 10 gabungan cemerlang yang disokong oleh penunjuk mengagumkan seperti pusing ganti jualan, keberuntungan dan tenaga Pengedar yang sentiasa bertambah.

Sejak penubuhannya pada tahun 1976, AMWAY Malaysia telah berkembang untuk menyokong perniagaan Pengedar mereka dengan rangkaian Kedai Runcit dan Pusat Pengedaran Daerah AMWAY yang luas di seluruh Malaysia dan Brunei.

Pada tahun 1996, AMWAY Malaysia menjadi syarikat jualan langsung yang pertama disenaraikan di Papan Utama Bursa Saham Kuala Lumpur. AMWAY juga merupakan syarikat jualan langsung pertama yang dianugerahkan Lesen Jualan Langsung 10 tahun oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) pada tahun 2010

Salah satu perniagaan jualan langsung yang terbesar di dunia dikuasakan oleh: Jenama Yang Memberikan Peluang Keajaiban Yang Menguasakan Hubungan Yang Berjaya Bertahan Dengan Kewarganegaraan Global Yang Bermanfaat.


MENJADI PENGEDAR

Untuk memulakan perniagaan AMWAY anda sendiri, anda perlu mendaftar dengan kami sebagai Pengedar, yang membolehkan anda memperoleh pendapatan melalui Pelan Pampasan kami. Jika anda mengenali Pengedar AMWAY, anda perlu berbincang dengannya tentang bagaimana perniagaan ini dapat membantu anda mencapai matlamat peribadi anda. Jika anda ingin berhubung dengan Pengedar AMWAY, kami boleh membantu anda mencari seseorang yang sesuai dengan kepentingan dan keperluan anda.

nak jadi pengedar..?minat?boleh contact LS terus..banyak kelebihan yang anda dapt.yg paling best dpat duit cash..masyuk...dan boleh melancong free SUAMI ISTERI...bukn pergi seorang2 ye.

Comments

Popular posts from this blog

NISBAH GURU DAN MURID DI PRASEKOLAH

KAEDAH LAKONAN INTERAKTIF DALAM PERKEMBANGAN BAHASA DAN LITERASI AWAL KANAK-KANAK

HALANGAN NK BUAT AMWAY?