Posts

Showing posts with the label AMWAY

PROMOSI #PENAPIS AIR DI TICERSOL SHOP SEPT 2024

Image
Korang tercari2 penapis air terbaik dunia? Atau cara nk sembuhkn sakit kulit ? Espring official launch is almost here!🤩🤩  Trust me air espring sangaaaaat sedap, refreshing dan manis2 air mineral tanpa ada rasa atau bau botol plastik. Sangat lembut dekat tekak, xde bau chlorin dan sangat bermanfaat untuk tubuh badan kita.  Anugerah alam yang tiada tandingan air bermineral yang bersih & selamat tanpa bahan cemar merbahaya. Choose only the best #espring!  Promo air panas masih ada, jom grab!🥰 Jom cek promo n testimoni . Testimoni ni espring yg pattern lama..tapi  kualiti yg pattern baru ni lagi canggih....semua fungsi hebat2 ada.so testimoni ni boleh pakai ye kawan². tengok ni..bila dh setahun..indicator tunjukkn kena tukar filter...kita buat sendiri je nk tukar...tengok air yg di tapis...dahsyat!! Nah Yg ni promosi terkini...bulan 9 ni .bru 2 bulan lunch pattern baru ...

Promosi bulan Merdeka 2024

Image
 Promosi Ogos Amway 2024

CARA MUDAH BUAT AMWAY

Image
 Hah! korang mesti ada skang yang sedang buat biz amway. ahah AMWAY yang compony AMWAY SDN BHD ,yang HQ kat PJ tu. ada tak korang rasa susah nk buat? Korang rasa susah nk buat tu sebabnya ni.... 1. korang lama sangat buat biz ni 2. Korang terlalu menjual 3.Korang  terlalu push customer 4.Korang sendiri tak pakai produk company 5. Dah pakai,korang sendiri x share. 6.korang tak buat basic 3S 1M 7. Korang down. So mcm mn benda betul dan mudah nk buat korang terbalik kan semua ke 7 tujuh kesilapan kat atas tu menjadi 1. Korang masa excited mula2 nk buat tu terus momentum,jangan tunggu lama2,tunggu mentor upline dan diomand nk suap korang, baru korang gerak...jangan !! 2. Korang jangan nampak sangat menjual, korang kena nampakkan yang korang sharing dengan SELF BRANDING.Hah!! yang ni penting. kena buat self branding. 3. Jangan nampak sangat  push customer,korang kena ambil berat akan kesihatan mereka.Buat bonding dulu dengan mereka, tanya khabar, kalau yg stranger tu boleh pus...

MASAK ASAM PEDAS DALAM PERIUK NOXXA

Image
Siapa cakap periuk noxxa x boleh guna masak asam pedas? Kebetulan teringin masak asam.semlm x dpt nk makan masak asam.sebb singgah je kedai mkn bitah semlm.kari je memanjang juadahnya.crilah juga masak asam ..x jumpa pun area kuala yg sedap ( sebenarnya x cri pun) 😅 Last2 hari ni p market beli ikan kembong.beli brg nk buat masak asam Then masaklah..yg bestnya..gas taska abes...angkutlah gas kat umah bawa ke taska..then kat umah tak ada gas..dua tiga hari ni masak pakai periuk noxxa.. Masak nasi Masak telo dadar Masak sayo Masak lemak. Semua dlm. Dh nama multicook kita masaklah mcm2. #amway #presurecooker #multifuctionalcooker #periuktekanan #abo #apc #amwayterbaik

AMWAY DAN DIOMAND BERPISAH TIADA

Image
"TERIMA KASIH EKONOMI MEROSOT" Sebab sy ada plan b Statement ni bukan sy cakap...org kaya jutawan ,gaji bersih buat biz amway sethun setengah juta. disaat kegawatan ekonomi beliau disapa peluang biz ni. Terima kasih diomand edwin .bukan upline kitaorang pun tpi sanggup support.bukn bangsa kitaorang pun tapi sanggup naik bas sama2 dri kl ke kuala kangsar.. walaupun beliau bnyk kete  berjenama kat rumah,sanggup tido kat resort tasik raban je walaupun dah jutawan boleh tido kat hotel 5*. Mesti korang marah kan statment tu.bukan diomand ni je cakap.kami di amway pun berterima kasih sebb ekonomi turun. Pelik,boleh pula kata terima kasih minyak naik,terima kasih kos sara hidup meningkat.yelah kalau x sebb ekonomi meningkat ,kami x grab peluang ni. tak mungkin orng beli roll on atau dishdrop.6 bulan penggunaannya....fuyoo jimat yang amat. bayangkan bila kena beli tiap2 bulan deadorant  nak2 kalau lelaki lagilah 2 deadorant sebuln,beli  brand x...

BENGKEL GADGET AMWAY

Image
30.SEPT.2017 Nah LS belanja gambar2 masa xtvt bengkel gadjet amway. Mcm2 yg ada.menu semua sedap..yg sedap sekali ialah lemang noxxa.. sotong sumpat noxxa. nasi maghbubah noxxa.. kenney rogers air fryer. apam mekar steamer dan yg sedap jelatah LS dri food prosessor JOM NAK DAPATKAN GADJET AMWAY PM LS CEPAT2 0134207078.

IRON AMWAY

Image
Iron Philips  Kenapa Iron Philips Amway ini mahal???  Berbaloi kee beli??  Meh kita bisik2 kat uollsss🙊🙊🙊🙊🙊 ✔Iron ini sgt powerful, boleh gosok baju kurung sekolah anak2 kain licin 4 HELAI SEKALIGUS😍😍😍. Gosok plg atas dan paling bawah je, siap!!!! Tk pyh gosok satu satu.  ✔Iron ni tk pyh adjust tempreture, sbb dia SMART IRON, dia tahu mcmana nk sesuaikn suhu dan steam dgn material kain ,(teknologi optimal temp)..anak2 pon boleh guna sbb tk pyh adjust suhu, BAJU CONFIRM TAKKAN TERBAKAR!! ✔Iron ni boleh OFF SENDIRI kalau kita lupa nk tutup plug, sebab within 10 minit dia kesan tkde sebarang pergerakan, terus dia stop sendiri.  ✔Tank air sangat BESAR iaitu 2.5 liter compare yg ada kt pasaran hr ni yg jauh lebih mahal, tank air max pon baru 1.9liter. ✔ Baju manik manik, berlian ke, tk pyh nak terbalikkan, gosok je atas tu, smooth je, tkde tersekat-sekat atau tercalar sbb seramik plate iron ni ada steamglide yg make sure semua material sng utk di iron.  ✔Maintenance plg sng, just bu...