JAMUAN HARI RAYA TASKA TADIKA 29 SYAWAL TAHUN 2015M

ASSALAMUALAIKUM READERS SEMUA.1ST OF ALL.
LS NK MINTA MAAF 10 JARI KALAU BOLEH 20 JARI KEPADA SEMUA PEMBACA.IBUBAPA,GURU-GURU DAN WARGA SERTA EX  TASKA SINARAN HATIKU DAN TADIKA BIJAK SOLEHA.BEGITU JUGA RIBUAN KEMAAFAN KEPADA SAUDARA KELUARGA LS DAN SEBELAH EN SUAMI.

Ls nk mohon maaf andai kata;
tersalah cakap
terguris perasaan
termarah
terambil hak2 anda secara zahir dan batin
terkacau hidup anda
tersakitkan hati
dll

LS betul2 minta maaf.yelah sempena berkesempatan pada bulan syawal yang berbaki ni.elokkan kiranya LS mohon maaf ribuan kemaafan ye.sebbnya kita tak tahu bila ajal dan maut kita sampai,anytime bak kata omputih.kadang-kadang tak sedar pun kita ni salah n tersakitkan hati orang.lebih2lagi terumpat.LS ni bukan suka umpat orang. dengan siapalah LS nak bergosip ni..LS lah sorang2 kat perak ni,kawan pun tak ada.hanya ada kawan2 biz n sedara mara.dari situlah dapat kawan pun.

so maafkan lah diri hamba yang kerdil ini.siapalah saya tanpa anda semua.PEACE!!

AND thank you so much kepada semua yang hadir pada jamuan hari raya taska dan tadika yang diadakan dirumah bonda dan ayahanda LS di kampung simpang lawin.

Terima kasih kepada mama dan abah yang banyak membantu hidup anakanda sehingga boleh bernafas dalam hidup pada hari ini juga.tapi sedihnya mama n abah tak balik raya syawal ke perak tahun ini,ialah siapalah yg ada diperak untuk mereka datang balik kesini,melainkan 3 orang anak2 mereka yang sudah terkawin dengan orang kuala kangsar.
so kenalah mereka2 ini(merangkap saya le) jadi orang perak selama2nya,.almaklum;ah laki orang perak.mana boleh tak ikut suami,,,berdosa tau...(huhuuhu)


kat sini LS buh kan gambar sebagai kenang-kenagn semua pihak yang hadir menjayakan jamuan hari tersebut..
menu hari tu mmg LS yang masak ,tapi rendang ayam kurang jadi,,sebb minta resepi kat mak,mak tak bagi abes.mak lupa suh potong2 halus daun kunyit,,perghhh itulah yg membuatkan ia bau sedap tu pun.kalau ikutkan hari ini punya jamuan.kira bulan syawal ni dh 2 kali buat jamuan.satunya buat time dengan family en suami.almaklumlah en suami ramai kaum kerabat sepupu sepapat.tpi time yg dtg ritu sedara adik-beradik ipar duai je n kawan honda en suami sahaja,

Time tu LS masak lontong sambal tumis ikan bilis,perghhhhm,terliur n terangkat kesedapan n kepedasannya...


thank u jugalah kepada chor char kueh tiaw kuala kangsar yang menjadi tukang mask char kieh tiau pada hari tersebut.anggaran belanjawan pada hari tersebut mencecah rm700....
walah wei,,,berhabis untuk customer2 juga and untuk merapatkn hubungan kekeluargaan sesama kita.
semoga dengan isedekah ini,lebih memberikan barakah dan rezeki kepada keluarga Soleha dan Faiz seterusnya,.amin ,,n insyallah!



















,nah LS bagi tengok2 gmbr2 sekitar jamuan taska n tadika untuk tatapanm para pembaca sekalian

Comments

Popular posts from this blog

NISBAH GURU DAN MURID DI PRASEKOLAH

KAEDAH LAKONAN INTERAKTIF DALAM PERKEMBANGAN BAHASA DAN LITERASI AWAL KANAK-KANAK

HALANGAN NK BUAT AMWAY?